TESTIMONI ADMIN


SEBELUM


Saya pernah mengalami kemalangan jalan raya pada tahun 1996. Akibat dari kemalangan itu, saya sering mengalami masalah sakit dibahagian kepala dan kadangkala sakit juga dibahgian dada kesan dari hentakan kuat di kepala dan dada. Selepas itu pada tahun 2000 mengalami hentakan yang kuat pada bahagian punggung ke pinggang sewaktu bersukan. Kesannya sakit berpanjangan dibahagian pinggang. Hingga terpaksa dirujuk ke Pusat Perubatan.


Saya juga mengalami masalah senggugut yang teruk dan kitaran period yang tak menentu. Alahan pada makanan laut, sembelit dan sukar bertandas dengan baik. Kulit yang sensitif. Serta gatal-gatal kadangkala mendatangkan kesan luka apabila digaru. Masalah berat badan juga semakin bertambah. Wajah yang lesu, sembab serta emosi yang tidak terkawal dan amarah yang melampau.


Namun setelah mengenali dan mencuba produk SNE Marketing, masalah saya kini sudah selesai. Masalah period telah kembali normal. Mengikut putaran yang betul. Wajah kembali segar dan ceria. Emosi amarah saya mampu dikawal. Sudah boleh menjamah hidangan makanan laut tanpa perlu risau mengalami kegatalan. Berat badan telah menurun. Sakit dada, sakit tulang belakang dan sakit kepala kembali berkurang. Alhamdulillah saya sudah sembuh!




TERKINI 

Bagi para gadis, wanita yang belum berkahwin atau sudah berkahwin mahupun para lelaki, saya syorkan supaya anda menggunakan produk ini sebelum penyakit mula menyerang. Walau anggota luaran kita sihat belum tentu anggota dalaman kita sihat. Untuk memulakan penjagaan dalaman dan luaran perlu dilakukan seawal mungkin supaya kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran dapat dikekalkan... Cubalah, amalkanlah berpanjangan... anda tidak akan menyesal..


SNE, Penawar Segala Penyakit!!



TEAM LEADER SNE


Selain tubuh badan anda sihat, anda juga boleh menjana pendapatan dengan menjadi Mobile Stokis. Dan bergerak menggunakan modal serendah RM3500 ++ . Ia membantu dalam masalah kesihatan kekeringan poket anda. Cara yang sungguh mudah. Makan dan berkongsi cerita dengan orang ramai tahap kesihatan anda berpandukan testimoni diri anda!!.. Just Follow Marketing Plan yang diduplikasikan.. copy and paste.. memang mudah!!




Hubungi terus :
 010 - 2367509 Azwa